dinsdag 12 januari 2016

Nieuw designteam lid

We hebben een nieuw designteam lid!
Wendy maakt hele mooie kaarten dus we zijn blij dat ze ons team komt versterken.
                       Hieronder stelt ze zich aan jullie voor:
                                       

Mijn naam is Wendy Koorevaar en ik woon samen met mijn man en 2 kindjes in het midden van het land. Sinds 2009 maak ik scrap kaartjes en gebruik hiervoor diverse technieken en stempels.De stijl van mijn kaarten kun je omschrijven als vintage/shabby chic.Ik kan uren druk zijn met parels,lintjes en kantjes.Een kaart is bij mij bijna nooit vol genoeg. Het is een heerlijke hobby waar ik echt mijn ei in kwijt kan.Ik vind het dan ook erg leuk dat ik het team van Scrap-Unlimited mag komen versterken en ik hoop hier een hele gezellige en creatieve tijd te hebben.



Gebruikte embellishments:



Groetjes Bettina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, welkom bij dit team en have fun together! Ik ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien! Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken jouw mooie creaties al en nu dan ook hier ......gezelligggg

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen