woensdag 24 januari 2018

Romantische layout

Volgens mij heb ik behoefte aan het voorjaar! Dit is al mijn 2e layout in pasteltinten.
Wie niet denk ik zo toch?

 
Voor deze layout heb ik 2 vellen papier van Studio Light gebruikt. 1 Vel voor de achtergrond en 1 vel met uitdruk figuren. Deze figuren heb ik allemaal gelijmd op een stukje karton om zo hoogte en diepte te creëren.Deze stukjes zijn allemaal in en over elkaar gelijmd.Het bronzen frame is gevuld met een plaatjes en vervolgens op 3 stukjes karton gelijmd. Door al deze hoogte verschillen kun je deze nu makkelijk aankleden met de bloemen, Scrapiniec doillie en lint waar ik rozetten van heb gemaakt.
Her en der tussen de stukken heb ik resistent canvas gelijmd die ik eerst gesprayd had met inktspray.
Als laatste nog flink gespetterd met 3 kleuren inktspray.


                                          Gebruikte embellishments:



Groetjes Bettina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten